- Enne nõustamisele broneerimist veenduge, et spetsialist, kelle juurde Te broneeringu teete, vastab Teie vajadustele ning suudab Teid konkreetses küsimuses abistada.
- Kontrollige, et Teil oleks nõustamise ajaks püsiv internetiühendus.
- Kontrollige, et Teie arvutis olev Skype töötab ning ei ole tehnilisi probleeme.
- Vajadusel laadige Skype alla:
- Kui soovite nõustamise ajal kasutada heli ja videopilti, siis palun veenduge eelnevalt selles, et see tehniliselt võimalik oleks.
- Proovige luua võimalikult privaatne keskkond, et sessiooni ajal ei oleks Teil segavaid tegureid, mis nõustamise efektiivsust võivad pärssida.
- Nõustamise ajal palume Teil telefonid seadistada „hääletuks“ või need võimalusel välja lülitada.
- Teie poolt broneeritud ajal võtab nõustaja Teiega ise ühendust, selleks palun kindlasti veenduda, et broneerimislehel toodud Skype aadress oleks korrektne.
- Juhul, kui nõustajal ei õnnestu Teiega Skype teel mingil põhjusel ühendust saada, siis toimub korduskõne 5 minuti möödudes. Kui nõustajal ei õnnestu Skype teel Teiega ühendust saada, siis saate oma broneeritud e-nõustamise ajavahemikus nõustajaga Skypega teel ise ühendust võtta.